płytsza zmywarka
Laskar
2006-10-05 06:10:23 UTC
problem podobno w miare standartowy ... mam rurkê odp³ywu wody na tylnej
¶cianie na której maj± stan±æ meble - czy jest jakismodel zmywarki p³ytszej
ni¿ te 56 cm - tak ¿eby ta rura z tylu mie¶cila siê za ni± ... bo podobno
wiêkszo¶c modeli jest tak g³êboka ¿e zaledwie 2cm zostaj± jesli j± wlo¿yæ
pod blat standartowy 60cm

R.
ktos
2006-10-05 06:33:38 UTC
problem podobno w miare standartowy ... mam rurkę odpływu wody na tylnej
ścianie na której mają stanąć meble - czy jest jakismodel zmywarki płytszej
niż te 56 cm - tak żeby ta rura z tylu mieścila się za nią ... bo podobno
większośc modeli jest tak głęboka że zaledwie 2cm zostają jesli ją wlożyć
pod blat standartowy 60cm
R.
Takie rzeczy to tylko w erze, novell tego nie oferuje.
Laskar
2006-10-06 09:37:28 UTC
Post by ktos
Takie rzeczy to tylko w erze, novell tego nie oferuje.
ups - sorry :/
pomy³ka grupy